گناهانی که در کمین یک مرد متاهل قرار دارد

مقدمه 1 : من سوم دبیرستان که بودم یادم هست معنویتم در حدی بود که هفته ای چند بار داخل اتاقم با کامپیوتر روضه گوش می دادم و گریه میکردم . پیش دانشگاهی که بودم هر روز قبل از نماز مغرب می رفتم دوش می گرفتم یه لباس سفید می پوشیدم و کلی با آب و تاب نمازم رو می خوندم . بعد از اینکه کنکورم رو دادم برای دیدن نتایج پای اینترنت به اتاقم باز شد و ظرف چند وقت ، من که همیشه تو اتاقم در رو می بستم و روضه گوش می دادم ، حالا دیگه داشتم تصاویر مستهجن می دیدم و عمل زشتی رو انجام می دادم . سالهای دانشگاه هم به همین منوال گذشت و من در این مسائل سیر می کردم . 90 درصد مصرفم از اینترنت فقط تماشای تصاویر و خواندن داستان و یا فیلم های مستهجن بود . این مسائل گذشت تا به لطف خدا دو هفته پیش با یک خانوم متدین عقد کردم .
مقدمه 2 : ببینید خدا آدم رو در هر زمانی با وسیله ای امتحان می کنه ، من در دوران مجردی با مسائل این چنینی آزمایش می شدم که متاسفانه 98 درصد اوقات تماشای تصاویر به عمل زشتی می انجامید و از این امتحانات سر افکنده بیرون میومدم ، اون اوایل یکی دو روزی پشیمون بودم از کارم ولی این اواخر دیگه یک سرگرمی برام شده بود . این برای یک انسان خیلی دردناک هست که احساس تقوا نداشته باشه .
مقدمه 3 : خب الان که ازدواج کردم اون مسائل مطرح نیست و در این دو هفته دیگه دلم نخواست تصاویر مستهجن ببینم و یا آن کار را انجام دهم .
سوال : پس از ازدواج خداوند چه نوع امتحاناتی رو پیش پای من قرار می دهند ؟ اینو از این بابت می پرسم که یکم هوشیار تر باشم و خودم رو آماده کنم . مثلا من از یکی دو سال پیش شروع کردم به پرداختن خمس پول تو جیبی که پدرم می داد ، البته پدرم هم خمس می دهند ها !! ولی این کار رو من از این بابت می کردم که یه سپر دفاعی برای خودم درست کنم که در آینده در مقابل مال حرام خودمو محافظت کنم . آخه می گفتم احتمالا در آینده با مسائل این چنینی مواجه خواهم شد و خواستم کاری کنم که به راحتی مغلوب نشم . ازتون می خوام راهنماییم کنید که چه خطراتی در پیش رویم هست و می تواند زندگی مشترکم را تهدید کند !
سوال 2: آیا گذشته نسبتا تاریکم که در بالا اشاره کردم امکان داره بخواد دوباره به گونه ای دیگر باعث لغزشم بشه و اگر این طور هست چه راهکاری را پیشنهاد می دهید .

من گاهی اوقات احساس می کنم عاشق خدا هستم و دلم می خواد به اون برسم ولی این حالت همیشگی نیست و زود یادم میره !

اضافه کردن دیدگاه جدید

کد امنیتی
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.