انتشار سه نسخه دیجیتالی دیگر از مجموعه كتاب های پرسمان قرآنی در سایت معارف قرآن

image: 

نسخه دیجیتالی سه مجلد از پرسمان‌های قرآنی ویژه كودكان و نوجوانان كه پیش از این چاپ و منتشر شده است در ادامه سیاست‌های مركز فرهنگ و معارف قرآن در نشر فرهنگ و معارف قرآن و با هدف ارائه تسهیلات به كاربران اینترنت بر روی پایگاه اینترنتی مركز قرار گرفت.
این پرسمان‌های موضوعی قرآنی كه پیش از این به نام‌های:

 1.برایم از قرآن بگو.

2. سر سفره خدا

3.با بهار دل‌ها

 در دسترس علاقه‌مندان به علوم و معارف قرآن قرار گرفته بود به‌صورت دیجیتالی و قابل دریافت متن، در اختیار كودكان و نوجوانان قرار گرفت.
«برایم از قرآن بگو»، برگزیده‌ای از نامه‌های قرآنی مركز فرهنگ و معارف قرآن است كه در پاسخ به پرسش‌های كودكان و نوجوانان نوشته شده است.
این كتاب، پاسخ مهم‌ترین پرسش‌های قرآنی كودكان و نوجوانان است كه با قلمی روان، اطلاعات مفیدی را در اختیار كودكان خود گذاشته است و از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین «غلامرضا حیدری‌ابهری» بازنویسی شد تا برای گروه هدف به آسانی قابل استفاده شود.
سیاست عمومی بازنویسی به گونه‌ای است تا این اثر الگوی مناسبی از پاسخ‌گویی به پرسش‌های مذهبی این گروه سنی از سوی مربیان و معلمان و مبلغان قرار گیرد.
با بهار دل‌ها كه به شیوه پرسش و پاسخ برای آشنایی نوجوانان با قرآن كریم از سوی مركز فرهنگ و معارف قرآن تهیه شده است، در حقیقت مجموعه‌ای برگزیده از پرسش‌هایی است كه از سوی این گروه سنی به گروه پاسخ به پرسش‌ها و شبهات قرآن این مركز رسیده است و محققان مركز با توجه به شرایط سنی و علمی مخاطبان بدان‌ها پاسخ و برای پرسشگران ارسال داشته است.
این مجموعه از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدعلی محمدی» بازنویسی و به قلمی روان و آسان در اختیار نوجوانان قرار گرفته است.
«سر سفره خدا»، برگزیده بخشی از پرسش‌های گروه سنی كودك و نوجوانان درباره معارف قرآنی است كه از سوی محققان مركز فرهنگ به آنها پاسخ داده شده بود و برای دسترسی آسان گروه بیشتری از نوجوانان، پرسش و پاسخ‌های رسیده پس از بازنویسی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدعلی محمدی» به شكل مكتوب چاپ و بارها تجدید چاپ شد كه اینك نسخه دیجیتالی آن برای بهره‌مندی عموم فارسی زبان در پایگاه این مركز قرار می‌گیرد.
علاقه‌مندان برای دریافت نسخه دیجیتالی پرسمان‌های موضوعی قرآن ویژه كودكان و نوجوانان می‌توانند به نشانی الكترونیكی زیر مراجعه كنند.برای دریافت اینجا كلیك كنید