انتشار پرسمان دانشجویی احکام موسیقی

image: 

بیست و دومین مجموعه پرسمان دانشجویی با عنوان " احکام موسیقی " تالیف و تدوین سید مجتبی حسینی مطابق با نظر ده تن از مراجع عظام تقلید ، از سوی معاونت آموزش و تبلیغ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها چاپ و منتشر شد.
پرسمان دانشجویی "احکام موسیقی ، رقص و قمار" که مجموعه برگزیده ای از پرسش های دانشجویی است در 112 صحفه تدوین و به مسایلی چون تعریف موسیقی و غنا، فلسفه حرمت موسیقی ، موسیقی و شعرهای مذهبی ، خرید و نگهداری آلات موسیقی ، جمع خوانی زن و مرد، رقص زن و شوهر، انواع رقص، رقص برای آموزش ، بازی شطرنج ، بازی پاسور، تخته نرد، بیلیارد ، شرط بندی در مسابقات، ارمغان بهزیستی ، گلد کوئیست پرادخته است
از ویژگی های این مجموعه افزون بر سادگی و روانی، ذکر ماخذ و مستندات فتاوا است که موجب اتقان و اطمینان خواننده و مکلف می گردد.
در این کتاب تنها به بیان احکام تکلیفی " واجب و حرام " و احکام وضعی " باطل و صحیح " بسنده شده و از بیان احکام استحبابی خودداری شده است.
تدوین گرکتاب پرسمانی احکام موسیقی ، رقص و قمار ، در مواردی که در کتب و منابع مراجع تقلید پاسخ پرسش ها موجود نبوده با استفتا از دفتر مراجع اقدام به ارایه پاسخ نموده است .
کتاب در 5000 نسخه و با بهای 800 تومان از سوی معاونت آموزش و تبلیغ و اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمایندگی چاپ و منتشر شده است.
علاقه مندان می توانند جهت خرید به نشانی قم خیابان شهدا کوچه 32 پلاک 3 و یا خیابان شهدا رو به روی دفتر مقام معظم رهبری ؛ و تهران چهار راه کالج ، پلاک 791 مراجعه فرمایند و یا با شماره تلفن های 2904440 و 7744616 و 7735451 _ 0251 و 8809386- 021 تماس بگیرند.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت پرسمان به آدرس www.porseman.org مراجعه فرمایند .
نشانی سایت اینترنتى‏ www.nahad.ir و www.porseman.org