راه اندازی کتابخانه دیجیتال با 1800 عنوان کتاب و مقاله

image: 

کتابخانه دیجیتالی شهر الکترونیکی قرآن با بیش از یک هزار و 800 عنوان کتاب و مقاله قرآنی و با هدف ارایه تسهیلات به کاربران اینترنت و وبلاگ نویسان قرآنی راه اندازی شد.
بنابراین گزارش با راه اندازی این کتابخانه دیجیتالی، وبلاگ‌نویسان قرآنی برای تهیه محتوای وبلاگ خود می توانند منابع معتبر قرآنی را در دریافت کنند زیرا به عقیده مسئولین شهر الکترونیکی قرآن این کتابخانه دیجیتالی آمادگی ارائه‌ی خدمات محتوایی به وبلاگ‌نویسان را داراست.
این گزارش می افزاید: این کتابخانه با بیش از یک هزار و 800 عنوان کتاب و مقاله قرآنی معتبر در موضوعات علوم قرآنی، علوم حدیث، تاریخ، سیره اهل‌بیت، اخلاق، فرهنگ، ادب، فقه، اصول، احکام، فلسفه، کلام، عقاید، ادیان، تراجم و اعلام را در خود جای داده و به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی قابل دسترس علاقه مندان به کسب معارف قرآنی و پژوهشگران حوزه قرآن است.
شایان ذکر است کتابخانه دیجیتالی شهر الکترونیکی قرآن در راستای ارتقای هرچه بیشتر کیفیت و ارائه‌ی محتوای بهتر در حال بررسی و بازبینی است

لازم به یادآوری ا ست که پس از گروه پاسخ به پرسش ها و شبهات قرآنی مرکز فرهنگ و معارف قرآن این دومین مکانی است که محتوای قرآنی را در اختیار وبلاگ نویسان قرآنی می گذارد