تهاجم گسترده هکرها ی اسرائیلی به پایگاه های قرآنی و اسلامی

image: 

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی محمدی مدیر گروه پاسخ به شبهات و پرسش های قرآنی مرکز فرهنگ و معارف قرآن با بیان این مطلب افزود: این چندمین باری است که گروه پرسمان های قرآنی و وبلاگ های آن از سوی هکرها مورد تهاجم قرار می گیرد. به نظر می رسد که کانون گفتمان قرآنی از آن رو مورد تهاجم قرار گرفت که دشمنان نتوانسته اند از راه ایجاد شبهات به اهداف خود در تضعیف علاقه مندی جوانان و نوجوانان کشورمان به قرآن و اسلام برسند. بنابراین با ناتوانی در برابر حق اقدام به هک آن کردند.

وی با قرائت آیه شریفه یریدون ان یطئفوا نورالله بافواهم و یابی الله الا ان یتم نوره ولو کره الکافرون(توبه آیه 32) افزود: دشمنان می کوشند تا نور ایمان و اسلام را در قلوب جوانان و نوجوانان ایرانی خاموش کنند از این رو به شیوه های گوناگون تهاجم فرهنگی بزرگی را آغاز کرده اند که از آن می توان به ناتوی فرهنگی در کنار ناتوی نظامی و اشغال گری یاد کرد که اکنون در افغانستان و عراق و دیگر کشورهای اسلامی سخن گفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: با بررسی های کارشناسان به این نکته دست یافتیم که هکرها اسرائیلی و آمریکایی هستند و به عنوان نمونه هکر اسرائیلی از شهر تل آویو اقدام به هک پایگاه کرده بود. البته برخی از هک هایی که انجام شده است به اسم عراقی است ولی این بی گمان از سوی دشمنان قرآن و اسلام انجام می شود؛ زیرا که پایگاه های ما تبلیغی سیاسی ندارند و حتی در بیان مطالب به عنصر اسلام تکیه می کنند و به مباحث فرقه ای و طائفه ای کم تر یا اصلا نمی پردازند. از این رو می توان یقین کرد کسانی که به نام عراق و عراقی پایگاه های اسلامی و قرآنی را هک می کنند گروهی هستند که نه مسلمان و نه عراقی می باشند. این ها به هدف ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان و ضربه زدن به آنان این کارها را به نام مسلمانان انجام می دهند.

وی با اشاره به فعالیت های پایگاه های مرکز فرهنگ و معارف قرآن گفت: فعالیت های این مرکز که غیر دولتی و بخشی خصوصی است برای تقویت اسلام و آموزش مبانی و مفاهیم قرآنی می باشد. از این رو انگیزه ای نمی تواند وجود داشته باشد تا سایت هایی از این دست را هک کنند مگر آن که گفته شود که این ها کسانی هستند که از ایجاد شبهه ناتوان شده اند و چون از این راه نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند اقدام به هک پایگاه قرآنی و اسلامی نموده اند.

مدیر گروه پاسخ به شبهات و پرسش های قرآنی افزود: بحمدالله این پایگاه با کمک متخصصان دوباره راه اندازی شد و امید است که هم چنان به فعالیت های خود در مسیر گسترش فرهنگ قرآنی اسلامی ادامه دهد، هر چند که احتمال تهاجم دوباره همانند دفعات پیش وجود دارد. با این همه از زحمات بی شائبه همکارانی که سایت را مجددا راه اندازی کرده اند ، تشکر می شود

گفتنی است که پایگاه کانون گفتمان قرآنی مرکز فرهنگ و معارف قرآنی یکی از پایگاه فعال در حوزه پاسخ گویی به شبهات قرآنی در عرصه اینترنت می باشد که برای دومین بار از سوی هکرها مورد تهاجم قرار گرفت.